Minova Consulting’s succes og fremtidige udvikling er betinget af, at vi bestandigt leverer konsulentydelser af særdeles høj kvalitet – som opfylder reelle behov og har en høj og langvarig værdi for vore kunder.
Vi tager altid udgangspunkt i vore kunders aktuelle situation, således at forandringsprocessen sker i overensstemmelse med eksisterende målsætninger og strategier med hensyntagen til – og respekt for virksomhedens tradition, kultur, organisation og værdinormer.
Vi arbejder på alle niveauer i en virksomhed og ved gennemførelsen af en opgave anvender vi ofte et koncept, der indeholder 3 indsatsfaser – en analysefase, en projektimplementeringsfase samt en fase, der sikrer den fremadrettede kontinuitet og fortsat resultatopnåelse.
Nedenstående model viser de 3 faser samt eksempler på indsatsområder og resultater:
Se skema over Minova konceptet i PDF format
Minova Consulting er således den ideelle forandrings- og forbedringspartner når det drejer sig om gennemførelse af:
- Virksomhedsanalyser
Identifikation af udviklingsmuligheder og forbedringspotentialer samt opstilling af projektplaner og konkrete handlingsprogrammer. - Projekter
Styring, rådgivning, træning/undervisning og konkret medvirken i den gennemførende fase. - Ledelses- og kompetenceudvikling
Gennemførelse af specifikke uddannelsesforløb, seminarer m.v. - Generel virksomhedsrådgivning
Den ideelle samarbejdsform – Minova Consulting arbejder altid ud fra en samarbejdsform der sikrer følgende:
- Et tæt samarbejde mellem os og kunden, hvor begge parter
bidrager med nøglepersoner/kompetencer til projektets gennemførelse. - Minova ser projektet ud fra kundens behov.
- En effektiv support til kunden i relation til projektledelse, uafhængig styring og koordination – hvilket sikrer en intensiv overførsel af viden til virksomheden.